MİSYONUMUZ
Hastanemizin misyonu; öncelikle bölgemiz ve çevresindeki halkımızın ağız ve diş sağlığını, mevcut sağlık mevzuatları çerçevesinde korumak ve iyileştirmektir. Hasta ve hasta yakınlarına saygılı, hekim ve sağlık çalışanlarının haklarına duyarlı, etik değerlere bağlı, güvenilir ve güçlü iletişim temellerine dayalı bir hizmet sunumu esas alınmaktadır. Etkin, verimli ve sürdürülebilir sağlık hizmeti anlayışıyla, bireylerin yaşam kalitesini yükseltmeye katkı sağlamayı amaçlıyoruz.
VİZYONUMUZ
Bağcılar Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi olarak vizyonumuz; topluma sunulan ağız ve diş sağlığı hizmetlerinin kalitesini sürekli olarak arttırmak, güvenli, hakkaniyetli, etkili ve kolay erişilebilir bir sağlık hizmeti sunmak için tüm çalışanlarımız ve birimlerimizle birlikte sürekli yeni hedefler belirleyen gelişim anlayışını benimsemektir. Amacımız; hasta ve çalışan memnuniyetin ön planda tutan bir yaklaşımla, hizmet kalitesini çağdaş dünya standartlarına ulaştırmak, teknolojiyi yakından takip ederek sağlık alanındaki gelişmeleri hizmet sürecimize entegre etmek ve sağlıkta mükemmeliyet anlayışını kurum kültürü haline getirmektir.
ETİK DEĞERLERİMİZ
Hasta ve Çalışan Memnuniyeti: Tüm hizmet süreçlerinde hastalarımızın ve çalışanlarımızın memnuniyetini en üst düzeyde tutmak.
Hasta ve Çalışan Güvenliği: Hizmet alan herkesin güvenliğini sağlayan ortamlar oluşturmak.
Etik Değerlere Bağlılık: Tıbbi etik ve deontolojik kurallara sadık kalmak.
Hakkaniyet: Her bireye eşit, adil ve ulaşılabilir sağlık hizmeti sunmak.
Şeffaflık: Yapılan tüm işlemleri açık ve anlaşılır şekilde paylaşmak.
Gelişime Açıklık: Sürekli eğitim ve gelişimle hizmet kalitesini arttırmak.
Hizmette Kalite: Hizmet Kalite Standartlarını esas alarak ve benimseyerek hizmet sunmak.

VİZYONUMUZ
Hastalara sunulan ağız ve diş sağlığı hizmetinin kalitesini geliştirmek, güvenli, adil, etkili, kolay ulaşılabilir tedavi ortamı sağlamak için tüm hizmet birimleriyle birlikte iyileştirme ve geliştirme çalışmalarının devamlılığını destekleyerek tüm tedavi standartlarını çağdaş dünya standartları seviyesine yükseltmektir.
MİSYONUMUZ
İlimiz başta olmak üzere; tüm halkımızın ağız ve diş sağlığının, mevzuatlar çerçevesinde, hasta ve hasta yakınlarına saygılı, hekim ve çalışan haklarına duyarlı, etik değerlere bağlı, güvenilir, sağlam iletişim temelleri üzerinde, etkin ve verimli hizmet sunumuyla korunması ve iyileştirilmesidir.
DEĞERLERİMİZ
- Hasta ve Çalışan Memnuniyeti: Hasta ve çalışan memnuniyetini en üst seviyede tutmak.
- Hasta ve Çalışan Güvenliği:Hasta ve yakınlarının güvenli bir ortamda hizmet almalarını, çalışanların güvenli bir ortamda hizmet vermelerini sağlamak.
- Etik Değerlere Bağlılık: Tıbbi ve deontolojik kurallara bağlı kalmak.
- Hakkaniyet:Verilen hizmette her türlü eşitliği sağlamak.
- Şeffaflık:Yapılan hizmetler hakkında bilgilendirme yaparak hizmet sunmak.
- Gelişime Açıklık: Tıbbi gelişmeleri takip ederek çalışanlara hizmet içi eğitimler vermek.
- Hizmette Kalite: Hizmet Kalite Standartlarını en üst seviyede tutmak.
Hasta ve Çalışan Memnuniyeti
Hasta ve Çalışan Güvenliği Etik Değerlere Bağlılık
Hakkaniyet
Şeffaflık
Gelişime Açıklı Hizmette Kalite

VİZYONUMUZ
Hastalara sunulan ağız ve diş sağlığı hizmetinin kalitesini geliştirmek, güvenli, adil, etkili, kolay ulaşılabilir tedavi ortamı sağlamak için tüm hizmet birimleriyle birlikte iyileştirme ve geliştirme çalışmalarının devamlılığını destekleyerek tüm tedavi standartlarını çağdaş dünya standartları seviyesine yükseltmektir.
MİSYONUMUZ
İlimiz başta olmak üzere; tüm halkımızın ağız ve diş sağlığının, mevzuatlar çerçevesinde, hasta ve hasta yakınlarına saygılı, hekim ve çalışan haklarına duyarlı, etik değerlere bağlı, güvenilir, sağlam iletişim temelleri üzerinde, etkin ve verimli hizmet sunumuyla korunması ve iyileştirilmesidir.
DEĞERLERİMİZ
- Hasta ve Çalışan Memnuniyeti: Hasta ve çalışan memnuniyetini en üst seviyede tutmak.
- Hasta ve Çalışan Güvenliği:Hasta ve yakınlarının güvenli bir ortamda hizmet almalarını, çalışanların güvenli bir ortamda hizmet vermelerini sağlamak.
- Etik Değerlere Bağlılık: Tıbbi ve deontolojik kurallara bağlı kalmak.
- Hakkaniyet:Verilen hizmette her türlü eşitliği sağlamak.
- Şeffaflık:Yapılan hizmetler hakkında bilgilendirme yaparak hizmet sunmak.
- Gelişime Açıklık: Tıbbi gelişmeleri takip ederek çalışanlara hizmet içi eğitimler vermek.
- Hizmette Kalite: Hizmet Kalite Standartlarını en üst seviyede tutmak.
Hasta ve Çalışan Memnuniyeti
Hasta ve Çalışan Güvenliği Etik Değerlere Bağlılık
Hakkaniyet
Şeffaflık
Gelişime Açıklı Hizmette Kalite