İSTANBUL İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
BAĞCILAR AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANESİ
Kurumsal
Hastanemizden Görüntüler
Organizasyon Şeması
Amaç ve Hedeflerimiz
Vizyon - Misyon - Değerler
Tarihçe
İdari Birimler
Arşiv Birimi
Bilgi İşlem ve HBYS
Biyomedikal Depo Birimi
Çalışan Güvenliği
Gider Tahakkuk Birimi
Gelir Tahakkuk ve Faturalandırma Birimi
Güvenlik
Hasta Hakları Birimi
Kalite Yönetim Birimi
Klinik Mühendisliği
Birimlerimiz
Kliniklerimiz
Evde Bakım Hizmetleri
Genel Diş / Entegre Klinikleri
Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi
Endodonti
Genel Anestezi
Pedodonti
Periodontoloji
Protetik Diş Tedavisi
Tıbbi Birimler
Evde Sağlık Hizmetleri Birimi
Genel Aneztezi Altında Diş Tedavisi Birimi
Röntgen Birimi
Merkezi Sterilizasyon
Enfeksiyon Kontrolü
Yönetim
Başhekim
Başhekim
Başhekim Mesajı
Başhekim Yardımcısı
İdari ve Mali İşler Müdürü
İdari ve Mali İşler Müdür Yardımcısı
İdari ve Mali İşler Koordinatörleri
Hekimlerimiz
SHKS Kalite Yönetim Birimi
Komite ve Üyeleri
Bölüm Kalite Sorumluları
Dış Kaynak Dökümanları
Kalite Yönetim Direktörü
Kalite Yönetim Organizasyon Şeması
Öz Değerlendirme Planı
SHKS Kapsamında Gerçekleştirilecek Eğitimlerin Planı
Sağlıkta Performans ve Kalite Yönergesi
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Hasta Hakları ve Sorumlulukları
Hasta Hakları
Hasta Sorumlulukları
Hasta Hakları Yönetmeliği
Hasta Yakınlarının Uyması Gereken Kurallar
İstenmeyen Olaylar Bildirimi
Hasta Hakları ve Sorumlulukları
Bölüm ve Branşlarımız
Ağız Diş Çene Cerrahisi
İlk Muayene
Entegre Klinikler
Evde Bakım Hizmetleri
Endodonti Kliniği
Genel Anestezi Altında Diş Tedavisi
Nöbet Polikliniği
Pedodonti Kliniği
Diş Protez Hakkı Sorgulama
Diş Protez Hakkı Sorgulama Rehberi
e-Devlet Girişi
Ziyaret Politikası ve Saatleri & Refakatçi Politikası
Refakatçi Politikası
Ziyaretçi Politikası
Röntgen Sonuçları
İletişim ve Ulaşım
Dijital Medya
Hastanemizden Görüntüler
Videolar
Bağcılar Belediyesi - Bağcılar Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Tanıtımı
Manşet Yanı
Duyurular
Röntgen Sonuçları
Hasta Rehberi
Hasta Hakları ve Sorumlulukları
Diş Protez Hakkı Sorgulama
Ziyaret Politikası ve Saatleri & Refakatçi Politikası
Bölüm ve Branşlarımız
Hasta Okulu Programı
Bilgi Güvenliği Politikaları Kılavuzu
Hasta Yakınlarının Uyması Gereken Kurallar
Olumsuz Olay Bildirim Formu
Sağlıklı Dişler Mutlu Gülüşler
Aile Hekiminizi Erken Tanıyın
Bilgi Güvenliği İhlal Olay Bildirimi
Hastanemiz Ameliyathane ve Yataklı Servis Açılışı
Kurumsal
İdari Birimler
Gider Tahakkuk Birimi
Gider Tahakkuk Birimi
07 Şubat 2022
Gider tahakkuk birimi sağlık tesisimizde sunulan hizmet bedellerinin zamanında fatura edilmesini sağlayarak, hizmet karşılığının alınması ile sunulan hizmet kalitesinin artırılarak sürekliliğini sağlamaktadır.
Hastanenin yıllık döner sermaye bütçesinin hazırlanması, kullanımı, bütçenin giderler kısmının izlenmesi ve gerekli hallerde bütçe hesapları arasında ödenek aktarma işlemlerinin yapılarak işleyişin sağlanması,
İhale mevzuatı çercevesinde satın almaları yaparak satın alma biriminden, yemek, özel güvenlik, temizlik, bilgi işlem personeli kullanımı, otomasyon, labaratuvar ve makine ve cihaz bakım onarım hizmet alımları; tadilat ve yapım işleri, tıbbi cihaz, tıbbi sarf, ilaç, demirbaş, kırtasiye ve diğer mal ve hizmet alımlarına ilişkin harcamalar ile tıbbi ve tehlikeli atık taşıma ve imha giderleri poliklinik kirası, elektrik, su, doğalgaz, telefon, internet, posta vs. giderlerine ait tahakkuk dosyalarının hazırlanarak ödemelerinin gerçekleştirilmesi
Kurumlar arası protokol kapsamında satın alınan hizmetlere ait faturaların ödenmesi
Hastane personeline yönelik Döner Sermaye Bütçesinden yapılan ek ödeme, nöbet tazminatı harcırah ve maaş ödemelerine ait ödemelerin tahakkuklarının yapılması
Kurumumuz aleyhine açılarak olumsuz sonuçlanan davalardan dolayı oluşan vekalet ücreti, tazminat, idari para cezası icra ve mahkeme giderlerine ilişkin ödemesinin gerçekleştirilmesi,
Aylık vergi beyannamelerinin (muhtasar, katma değer vergisi, damga vergisi) hazırlanarak ilgili vergi dairesine verilmesi, bunlara ait ödemelerin gerçekleştirilmesi, yıllık SHCK ek birim karşılıkları ile aylık hazine ve merkez hissesi paylarının ödenmesinin gerçekleştirilmesi,
Kamu kurum ve kuruluşlarından gelen her türlü yazıya yanıt verilmesi, mahkemelerde ve icra müdürlüklerinde yürütülen dava ve işlemlerin izlenmesi ve sonuçlandırılması için çalışmalar yapması,
Hizmet alımı ve muayene kabul komisyonlarında görev yapanların isimlerinin her ayın sonunda tespit edilerek ilgili birime verilmesi
Muhasebe işlemlerimizin yürütüldüğü 2 no’ lu Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğü ile sürekli iletişim kurularak ödemelerin zamanında ve düzenli olarak yapılmasının sağlanması,
İstatistik oluşturmak amacıyla harcamalara ve uygulama hareketlerine ilişkin aylık formların hazırlanması ile enerji tüketimine ait verilerin sistem üzerinden girişlerinin yapılarak izlenebilirliğinin sağlanmasıdır.
×